Primăria Sectorului 3 recomandă cetățenilor folosirea instrumentelor digitale pentru a interacționa cu instituția.

servicii_online_Primarie3.ro_

Primăria Sectorului 3 recomandă cetățenilor să folosească instrumentele digitale pe care le pune la dispoziție pentru a interacționa cu instituția și să evite astfel deplasarea la sediile acesteia în perioada următoare în vederea prevenirii răspândirii infecției cu Coronavirus (COVID-19).

De asemenea, Primăria Sectorului 3 suspendă întâlnirile săptămânale cu reprezentanții asociațiilor de  proprietari până la o dată care va fi anunțată.

Reamintim faptul că Primăria Sectorului 3 este cea mai digitalizată administrație locală din București, oferind astfel cetățenilor servicii în sistem online. Prin intermediul serviciilor online, cetățenii nu mai sunt condiționați de timp sau de programul de lucru al instituției, putând benefia de următoarele servicii:

  • Plata taxelor și impozitelor locale online – www.ghiseul.ro;
  • Depunerea de cereri și documentație online pentru solicitarea unui loc de parcare;
  • Obținerea de Certificate de Urbanism online;
  • Depunerea de sesizări online și urmărirea traseului lor interdepartamental și al
    statusului în timp real;
  • Aplicația intitulată „I love S3”,  ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil și care permite o vizualizare a hărții sesizărilor primite de la cetățeni, precum și statusul lor de rezolvare;
  • Programarea căsătoriilor online pentru cetățenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar și cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;
  • Programarea online pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;
  • Eliberarea online de autorizații, acorduri și avize de funcționare comercială;
  • Eliberarea online a certificatelor de atestare fiscală;
  • Înscrierea exclusiv online în creșele din Sectorul 3;
  • O secțiune care permite cetățenilor o evaluare a activității instituției, care constituie un feedback necesar și util pentru obiectivele viitoare.

Primăria Sectorului 3 îi roagă pe toţi cetăţenii să respecte în această perioadă recomandările autorităţilor din domeniu, pentru a preveni răpândirea virusului COVID-19.

Primăria Sectorului 3 prin Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3 recomandă cetățenilor să comunice și să transmită solicitările prin intermediul telefonului, fax-ului sau prin email.

Totodată, Primăria Sectorului 3 îi informează pe cetățeni că, începând de luni, 16 martie, programul cu publicul la sediile Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului, va fi restricționat.

Precizăm faptul că documentele necesare pentru depunerea dosarelor de încadrare într-un grad de handicap se pot transmite la următoarele adrese de e-mail:

  • sec_adulti_3@dgaspc3.ro – pentru persoane adulte;
  • sec_copii_3@dgaspc3.ro – pentru copii.

Personele interesate pot obține informații de la direcțiile din subordinea DGASPC sector 3, la următoarele numere de telefon:

  • 0728.729.797 – Centrul Intervenții în Regim de Urgență în Domeniul Asistenței Sociale:
  • 021.345.65.16 și 0729.038.14 – Serviciul Evaluare Complexă;
  • 0729.038.144 – Serviciul de Asistență Socială în Domeniul Protecției Drepturilor Copilului;
  • 0737.799.569; 0729.330.278 – Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap;
  • 0729.330.831 – Serviciul Evidență și Plată Prestații Sociale pentru Persoane cu Handicap;
  • 0729.009.886 – Alocații și Indemnizații;
  • 0737.788.972 – Serviciul Secretariat Comisii.
  • 0729.300.871 și e-mail: crese@dgaspc3.ro – Compartiment Funcționare Creșe.

Informații suplimentare cu privire la activitatea DGASPC Sector 3 pot fi obținute la numărul de telefon 0372.126.100, fax. 0372.126.101 sau adresa de  e-mail office@dgaspc3.ro.

Loading

Recommended For You