93.000 de euro cheltuiți de Primăria Capitalei cu 10 bloggeri și vloggeri

Bucuresti

În anul Centenarului, Primăria București a achitat 93.000 de euro pentru jumătate de milion de vizualizări pe YouTube de la Pandutzu, Andreea Bălan, Mariposa, Tequila, scrie libertatea.ro

Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic (AMPT) a derulat în 2018 Programul Cultural “București – Centenar”, cu o valoare totală de 9.200.000 de lei. Banii au fost alocați în patru tranșe, de câte 2.300.000 de lei.

AMPT a plătit, în fiecare etapă, pentru:

  • servicii de producție TV – în valoare totală de 1.150.000 de lei;
  • servicii de producție radiofonică – 690.000 de lei;
  • servicii de agenții de presă – 230.000 de lei;
  • servicii prestate de autori și artiști independenți (230.000 de lei).

Grozea, un „Influencer Marketing Visionary” Din acești bani, asocierea Treasure Island SRL și Hit Manager SRL a încasat 433.000 de lei, aproximativ 93.000 de euro. Treasure Island SRL are 13 angajați și este, conform site-ului oficial, o agenție de marketing și PR, “locul unde experiența brandurilor atinge cote uimitoare”. A avut contracte cu mai multe instituții publice: Primăria Sectorului 1, Centrul Cultural al Sectorului 1, Centrul Tineretului București (aflat din subordinea Primăriei Capitalei). Citeste mai multe…

Loading

Recommended For You

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *