În anul Centenarului, Primăria București a achitat 93.000 de euro pentru jumătate de milion de vizualizări pe YouTube de la Pandutzu, Andreea Bălan, Mariposa, Tequila, scrie libertatea.ro
Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic (AMPT) a derulat în 2018 Programul Cultural “București – Centenar”, cu o valoare totală de 9.200.000 de lei. Banii au fost alocați în patru tranșe, de câte 2.300.000 de lei.
AMPT a plătit, în fiecare etapă, pentru:
- servicii de producție TV – în valoare totală de 1.150.000 de lei;
- servicii de producție radiofonică – 690.000 de lei;
- servicii de agenții de presă – 230.000 de lei;
- servicii prestate de autori și artiști independenți (230.000 de lei).
Grozea, un „Influencer Marketing Visionary” Din acești bani, asocierea Treasure Island SRL și Hit Manager SRL a încasat 433.000 de lei, aproximativ 93.000 de euro. Treasure Island SRL are 13 angajați și este, conform site-ului oficial, o agenție de marketing și PR, “locul unde experiența brandurilor atinge cote uimitoare”. A avut contracte cu mai multe instituții publice: Primăria Sectorului 1, Centrul Cultural al Sectorului 1, Centrul Tineretului București (aflat din subordinea Primăriei Capitalei). Citeste mai multe…