Primăria Sectorului 3 restricționează, începând de miercuri, 11 martie, accesul cetățenilor în sediul din Calea Dudești nr. 191, Mihai Bravu nr. 428 și în cele trei sedii ale Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale.
Această măsură este luată cu scopul prevenirii răspândirii infecției cu Coronavirus (COVID -19).
De exemplu, în sediul Primăriei Sectorului 3 din Calea Dudești nr. 191 va fi permis accesul doar în zona Biroului de Relații cu Publicul. La fiecare birou de lucru cu publicul va fi permis accesul unei singure persoane, celelalte urmând să aștepte într-o zonă special amenajată.
De asemenea, se va permite accesul în instituție într-un număr limitat de persoane și la cele trei sedii ale Direcției Generale de Taxe și Impozite Locale Sector 3 situate în str. Sf. Vineri nr. 32, str. Câmpia Libertății nr. 36 și str. Lucrețiu Pătrășcanu nr. 3-5.
Reamintim faptul că obligațiile fiscale, în sectorul 3 se pot achita și pe platforma www.ghiseul.ro, dar şi la toate oficiile poştale şi agenţiile CEC de pe raza Sectorului 3.
Primăria Sectorului 3 recomandă cetățenilor să folosească instrumentele digitale pe care le pune la dispoziție pentru a interacționa cu instituția și să evite astfel deplasarea la sediile acesteia în perioada următoare în vederea prevenirii răspândirii infecției cu Coronavirus (COVID-19).
De asemenea, Primăria Sectorului 3 suspendă întâlnirile săptămânale cu reprezentanții asociațiilor de proprietari până la o dată care va fi anunțată.
Prin intermediul serviciilor online, cetățenii nu mai sunt condiționați de timp sau de programul de lucru al instituției, putând benefia de următoarele servicii:
- Plata taxelor și impozitelor locale online;
- Depunerea de cereri și documentație online pentru solicitarea unui loc de parcare;
- Obținerea de Certificate de Urbanism online;
- Depunerea de sesizări online și urmărirea traseului lor interdepartamental și al statusului în timp real;
- Aplicația intitulată „I love S3”, ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil și care permite o vizualizare a hărții sesizărilor primite de la cetățeni, precum și statusul lor de rezolvare;
- Programarea căsătoriilor online pentru cetățenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar și cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;
- Programarea online pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;
- Eliberarea online de autorizații, acorduri și avize de funcționare comercială;
- Eliberarea online a certificatelor de atestare fiscală;
- Înscrierea exclusiv online în creșele din Sectorul 3;
- O secțiune care permite cetățenilor o evaluare a activității instituției, care constituie un feedback necesar și util pentru obiectivele viitoare.
Primăria Sectorului 3 îi roagă pe toţi cetăţenii să respecte în această perioadă recomandările autorităţilor din domeniu, pentru a preveni răpândirea virusului COVID-19.