Termoenergetica București anunță că s-a reluat furnizarea apei calde în zonele afectate din sectoarele 2 și 3

apa robinet

Compania Municipală Termoenergetica București a reluat  furnizarea apei calde la parametrii normali în Sectorul 3 și va acorda diminuări la factura lunii curente, pentru zonele afectate din sectoarele 2 și 3, se anunță printr-un comunicat de presă.

Bucureşti, 28 iulie 2020 – Compania Municipală Termoenergetica Bucureşti (CMTEB) anunță marți, că a fost reluată furnizarea apei calde în Sectorul 3 al Capitalei la parametrii normali.

În prezent,  se află în curs de finalizare o singură lucrare, care afectează cinci puncte termice din cele peste 200 existente în această unitate teritorial administrativă a Municipiului București, această lucrare urmând a fi finalizată în cursul acestei seri.

Problemele existente în Sectorul 3 cu privire la funcționarea apei calde sub parametrii normali nu sunt de ieri de azi, nu sunt din acest an. Ele au început după dispariția CET-ului Titan ( aparținand Ministerului Economiei) în anul 2012, dispariție ce a făcut ca acest sector să devină o zonă deficitară din punct de vedere al termoficării. Având în vedere experiența de două mandate a actualului primar de Sector, care știe și știa de această problemă încă de la început, nu înțeleg de ce abia acum este prima dată când ne este transmisă o adresă oficial – iar când spun prima dată mă refer la faptul că din verificările efectuate în instituție rezultă că nu a fost trimisă nici o altă adresă pe durata ambelor mandate – fix cu două luni înainte de finalizarea acestui mandat. Cetățenii Sectorului 3 sunt și cetățenii Municipiului București, iar problema termoficării este problema întregului oraș și în acest domeniu actualul primar de sector nu a făcut nici un demers pentru a ne sprijini. În acest context, îi reamintesc primarului Sectorului 3 de problemele cauzate sistemului de termoficare de modul defectuos în care au fost realizate (de către Primăria Sectorului 3) lucrările de deviere a rețelei, pentru realizarea lucrărilor la parcarea subterană din Bulevardul Decebal. Acest mod defectuos a avut drept consecință faptul că timp de două săptămâni la începutul sezonului de încălzire 2019 -2020 nu s-a putut furniza cetățenilor apă caldă și căldură în această zonă. Situația a fost remediată de către compania noastră, după efectuarea unui circuit paralel de conducte”, declară directorul Companiei Municipală Termoenergetica, David Alexandru Burghiu.

De asemenea, Compania Municipală Termoenergetica București va acorda o diminuare cuprinsă între 16 și 24% la factura lunii curente ținând cont de neplăcerile cauzate clienților. Diminuările vor fi calculate în funcție de perioada și orele de nefuncționare pentru toate zonele afectate din sectoarele 2 și 3 ale Capitalei.

Totodată, menționăm că, în prezent, zonele unde apa caldă se furnizează deficitar sunt  zone punctuale, iar acest lucru este ca urmare a realizării lucrărilor de reparații a conductelor de termoficare, sau cele pentru remedierea avariilor apărute în sistem.

Ne cerem scuze clienților pentru disconfortul creat și le mulțumim pentru înțelegere!” se arată în comunicat.

 

 10 total views,  1 views today

Recommended For You

loading...