Termoenergetica București anunță că s-a reluat furnizarea apei calde în zonele afectate din sectoarele 2 și 3

apa robinet

Compania Municipală Termoenergetica București a reluat  furnizarea apei calde la parametrii normali în Sectorul 3 și va acorda diminuări la factura lunii curente, pentru zonele afectate din sectoarele 2 și 3, se anunță printr-un comunicat de presă.

Bucureşti, 28 iulie 2020 – Compania Municipală Termoenergetica Bucureşti (CMTEB) anunță marți, că a fost reluată furnizarea apei calde în Sectorul 3 al Capitalei la parametrii normali.

În prezent,  se află în curs de finalizare o singură lucrare, care afectează cinci puncte termice din cele peste 200 existente în această unitate teritorial administrativă a Municipiului București, această lucrare urmând a fi finalizată în cursul acestei seri.

Problemele existente în Sectorul 3 cu privire la funcționarea apei calde sub parametrii normali nu sunt de ieri de azi, nu sunt din acest an. Ele au început după dispariția CET-ului Titan ( aparținand Ministerului Economiei) în anul 2012, dispariție ce a făcut ca acest sector să devină o zonă deficitară din punct de vedere al termoficării. Având în vedere experiența de două mandate a actualului primar de Sector, care știe și știa de această problemă încă de la început, nu înțeleg de ce abia acum este prima dată când ne este transmisă o adresă oficial – iar când spun prima dată mă refer la faptul că din verificările efectuate în instituție rezultă că nu a fost trimisă nici o altă adresă pe durata ambelor mandate – fix cu două luni înainte de finalizarea acestui mandat. Cetățenii Sectorului 3 sunt și cetățenii Municipiului București, iar problema termoficării este problema întregului oraș și în acest domeniu actualul primar de sector nu a făcut nici un demers pentru a ne sprijini. În acest context, îi reamintesc primarului Sectorului 3 de problemele cauzate sistemului de termoficare de modul defectuos în care au fost realizate (de către Primăria Sectorului 3) lucrările de deviere a rețelei, pentru realizarea lucrărilor la parcarea subterană din Bulevardul Decebal. Acest mod defectuos a avut drept consecință faptul că timp de două săptămâni la începutul sezonului de încălzire 2019 -2020 nu s-a putut furniza cetățenilor apă caldă și căldură în această zonă. Situația a fost remediată de către compania noastră, după efectuarea unui circuit paralel de conducte”, declară directorul Companiei Municipală Termoenergetica, David Alexandru Burghiu.

De asemenea, Compania Municipală Termoenergetica București va acorda o diminuare cuprinsă între 16 și 24% la factura lunii curente ținând cont de neplăcerile cauzate clienților. Diminuările vor fi calculate în funcție de perioada și orele de nefuncționare pentru toate zonele afectate din sectoarele 2 și 3 ale Capitalei.

Totodată, menționăm că, în prezent, zonele unde apa caldă se furnizează deficitar sunt  zone punctuale, iar acest lucru este ca urmare a realizării lucrărilor de reparații a conductelor de termoficare, sau cele pentru remedierea avariilor apărute în sistem.

Ne cerem scuze clienților pentru disconfortul creat și le mulțumim pentru înțelegere!” se arată în comunicat.

 

Loading

Recommended For You